13 Eylül 2007 Perşembe

Menekşe ile Halil


Menekşe ile Halil


Almanya�da başlayan büyük kaçış! Aşk ile başlayan büyük kaçış� Menekşe ile Halil'in Berlin'den İstanbul'a kaçış öyküsü herkesi derinden etkileyecek...

Kanal D�de bugün yapımcılığını Ay Yapım'ın üstlendiği, Ece Yörenç ve Melek Gençoğlu'nun senaryosunu yazdığı, yönetmenliğini Uluç Bayraktar�ın yaptığı �Menekşe ile Halil� adlı yepyeni bir dizi daha başlıyor. Başrollerini Kıvanç Tatlıtuğ ve Sedef Avcı'nın paylaştığı �Menekşe ile Halil�in kaçış öyküsü izleyen herkesi dizinin içine alacak.

�Menekşe ile Halil'�in kaçış hikayesi Almanya'nın başkenti Berlin�deki Templhof Havaalanında başlıyor. Gerilimi yüksek, stresi bol kaçış öyküsünde, izleyiciler de kendilerini öykünün içinde bulacak ve bir çıkış noktası arayacaklar. Almanya'da tutucu bir ailenin kızı olarak dünyaya gelen Menekşe, istemediği bir adamla evlendirilmek zorunda kalınca sevdiği adam olan Halil'e kaçıp, ona sığınır. O andan itibaren de büyük kaçış başlar. Yeni yayın döneminin en flaş yapımlarından olan �Menekşe iye Halil�in ilk bölümünün konusu şöyle;

Menekşe, Almanya'da yaşayan gurbetçi bir ailenin kızıdır. Aynı pastanede birlikte çalıştığı Halil'le birbirlerini sevmektedirler. Ailesinden çekinen Menekşe, masum aşkını gizli saklı yaşamaktadır. Halil'in Almanya'da Menekşe'den başka kimsesi yoktur. Omuzlarında ağır bir yük, Menekşe'sini korkutmamak, kaybetmemek için sakladığı sırları vardır. Menekşe'nin küçük ağabeyi Kadir'in asker arkadaşı Menekşe'ye talip olur. Ailesinin baskısına karşı koyamayan Menekşe, Halil'in de hayatını tehlikeye atmamak için evlenmeyi kabul eder. Düğün günü Halil için de Menekşe için de kabusa dönüşecektir.

Yapım : Ay Yapım Yapımcı : Kerem Çatay Yönetmen : Uluç Bayraktar Öykü : Elif Şafak Senaryo : Ece Yörenç, Melek Gençoğlu Müzik : Toygar Işıklı Oyuncular : Kıvanç Tatlıtuğ (Halil), Sedef Avcı (Menekşe), Murat Daltaban (Mithat), Mehmet Çevik (Hasan), Caner Çandarlı (Kadir), Fırat Tanış (Yusuf), Hasan Küçükçetin (Mustafa), Nergis Çorakçı (Süheyla), Yıldız Kültür (Nine), Muharrem Özcan (Muharrem), Nihat Alptuğ Altınkaya (Mithat�ın adamı Semih) Jennie Gerde (Steffi), Numan Acar (Halil�in arkadaşı Mehmet)

Kaynak:Ekolay

6 yorum:

Adsız dedi ki...

bence dünya da ki en güzel filmlerden biri ama oyuncuları ondaN DAHA güzel ikisinide çok seviyorum çok güzel rol yapıyorlar işaalah evlendiklerinide görürüz eminim çok güzel geçer sedef avcıyı da yakışıklı kıvanç tatlıtuğu da çok seviyorum buradan size muck muck

Adsız dedi ki...

sedef avcı çok güzelsin senin şaçların çok güzel gülümsemende kıvanç tatlıtuğ sende çok yakışıklısın üzülürken suratının girdiği hale bayılıyorum sanırım ben biraz fazla oldum diğer yorumumda sedef avcı demişim güzelini unumuşum nese artık telafi ettim

Adsız dedi ki...

hastayim ben bu filme yaaaaaa off

Adsız dedi ki...

sedef avcı dört bölüm sonra dizininn biteceğini söyledi böyle başarılı ve güzel bir dizinin bimesini istemiyoruz dizi bitmesin fırat tanış geri gelsin hepinize başarılar

Adsız dedi ki...

bencede yani bu dizi biterse hic hos olmak zaten tek baktigim dizi bu bencede bitmesin.

Adsız dedi ki...

ya nasıl olur ya nasıl biter dizi hala inanamıyorum dizinin senaryosu devam etmeye gayeet açık bi senaryo hem daha ben dizi çekimlerine gelicektim offffffffff

 
eXTReMe Tracker