28 Ağustos 2007 Salı

Menekşe ile Halil Tanıtım Filmi

3 yorum:

Adsız dedi ki...

nültfen filimini yayınlayın eski bolümleri

Adsız dedi ki...

menekse ıle halil film yayınlayın nutfden filmin tutkusu oldum 7.24 saat onu izliyorum nutfen yayınlansın böyle bır filmin secirlerin mahrum kalmasın tukuyla izlenen menekse ile halil geri donsun nekadar film yaparlarsa yapsınlar bukadar sevilmex okadar guzel bir dizi dizimizi geri istiyoruz

Adsız dedi ki...

benım adım esra bu yorumları yapan kısıyım ne olur dizi, yayınlansın mewnekse ile halil bukadar sevilirken neden devam etmez biruya olarak geri dönsün bukadar zor degil bır filimi final bolumunden devam etmesi ıstıyorum böyle bir filmi final bolumunden devam ettirin nutfen ben aile dost istanbul bu film yayınlanmasını istıyoruz

 
eXTReMe Tracker