30 Ağustos 2007 Perşembe

Menekşe ile Halil ilk Çekimler


Burda TV-Filmi “Menekse” Halil Menekseye (kivanci caldigi enstrumanin türkcesini bilmiyorum ) calarak tavlamaya calisiyor. Halil Kivanc Tatlitug. Sadece Menekse kim, onu söylemiyorlar. Film özenle cekiliyor. Yönetmen, Uluc Bayraktar TV-Dizisini aski odunlastirlmamis anlatmak istiyor. (kaba olarak demek istediler herhalde).Bu sahnede virtüle olarak degil sadece MUNDHARMONIKA/ARKEDON, Kivanc Tatlitug, gelecek dizinin Yildizi, profesonel olarak ARKEDON calabiliyor.Eylül sonunu, planlarin hepisi islerse, Kanal 5 (D) türkiyede görülecek. Interne ve Satellit-Tvda burdaki Türkkökenli Vatandaslarimizda izleyebilecek. Berlindeki cekimlerde Kivanc Tatlitug cok kez ARKEDONu almak zorundaydi, Sahne tam cekilene kadar.

12 yorum:

Doğum ve Çocuk fotoğrafçısı dedi ki...

halil'in menekşe'ye çaldığı aletin adı mızıka :)

Adsız dedi ki...

bence menekşe ile halil cok ama cok güzel bir dizi benm favorum 1.menekşe ile halil 2.arka sokaklar sedef avı ayrıca cok güzel kıvanc tatlıtuğda cok yakışıklı bana göreee

Adsız dedi ki...

asi kız
ben ce kıvaç çok tatlı ya bukadar şeker bir yüz olurmu ya menekşe ile halil dizisinde bende oynayabilsem teşke ama nerdeeeeeeee
kıvaç tatlıtığu sdef avcıdan çok kıskanıyoruz onların aşkı bitirio bizi kıvaçççççççç sedefi bırak bize gel ya aşğız sana nolur nolur

Adsız dedi ki...

bence kıvanç ile sedef birbirine çoooooooooooook yakışıyo aynı zamanda dizi oyuncuları arasından en çok yakışan çift

Adsız dedi ki...

bu diziyi ilk başlarda hiç sevmemiştim ama sonradan çok beğendim artık çok beğenerek izliyorum menekşe ile halil birbirlerine çoook yakışıyolar çok seviyorum onları

Adsız dedi ki...

Aksaray
Sohbet
Sohbet Odalari
Sohbet Siteleri
Ask Sohbet

Adsız dedi ki...

sdef avcı'mm benim dünya güzeli angelina jolie ve tuba büyüküstün bile kocaman bi hiç kalır bu güzelliğin yanında...

Adsız dedi ki...

sedef'immmmmmm bebeğim benim aşkım birtanemmmmmmm bi bi bi birtanem seni çok seviyorum seni sevdiğimi belki hiç bilmiyceksin ama olsun seni görmekbana yetiyor nolur kendini bu kadar özletme de çık artık tvlere aşkım

Adsız dedi ki...

bu dizinin hastasıyım kuzenim bile sedefi çok beğeniyor kuzenimin adı burak tel nosunu verebilirim 0554 205 04 27

Adsız dedi ki...

kızlar burağı arayın kaçırmayın kendisi çok yakışıklıdır

Adsız dedi ki...

bu melodinin notalarını istiyorum:(((

Adsız dedi ki...

Howdy! I simplу wіsh to offеr уou a hugе thumbs up for
thе ехcellent information уou have got
right herе οn this pоst. І am сoming bаck to yοur site
for more ѕoon.

Feel free to ѵiѕit my webpage :: SEOPressor V5

 
eXTReMe Tracker